گه دخترا نبودن

1- اگه دخترا نبودن کی یه ساعت جلوی اینه وامیستاد ؟ 
2- اگه دخترا نبودن پسرا به کی متلک می گفتن ؟
3- اگه دخترا نبودن کی به مامان جون کمک می کرد ؟
4- اگه دخترا نبودن پسرا صبح تا شب با کی حرف می زدن؟
5- اگه دخترا نبودن کی درس می خوند ؟ (هههههههههه) 
6- اگه دخترا نبودن کی نازمی کرد ؟
7- اگه دخترا نبودن کی از سوسک می ترسید ؟
8- اگه دخترا نبودن کی جیغ می زد ؟
9- اگه دخترا نبودن کی خودشو واسه پسرا لوس می کرد ؟
10- اگه دخترا نبودن کی خواهرشوهرمی شد ؟
11- اگه دخترا نبودن جراحان پلاستیک ، دماغ کیوعمل می کردن ؟
12- اگه دخترا نبودن کی عزیز بابا بود ؟
13- اگه دخترا نبودن به کی می گفتن صغری ؟
14- اگه دخترا نبودن کی مانتوی تنگ می پوشید ؟

خواســ ـتن

هر چه خواستــــ ـم نشد از امشـب چقدر باید نخواســـــتن تمـــ ـرین کنـم...

عشق و دوست

 عشق و دوست داشتن تو هستی ...

چگونه ستایشت کنم که سزاوار تو باشد؟

گرد و غبار گناه رخسارم را پوشانده ...

ابرهای سیاه معصیت آسمان دلم را گرفته ...

پروردگارا ازعقوبت گناهانم به دامن عفو تو پناه می برم ...

  

ادمک

کوچیک بودیم

وقتي کوچيک بوديم دلمون بزرگ بود

 ولي حالا که بزرگ شديم بيشتر دلتنگيم!!!

کاش کوچيک مي مونديم تا حرفامون رو از نگاهمون بفهمن !

نه حالا که بزرگ شديم و فرياد هم که مي زنيم

باز کسي حرفمون رو نميفهمه !!!